Etiquetas

jueves, 10 de enero de 2013

dissenyNens què és?




dissenyNens neix avui... una idea que porto temps intentant tirar endavant, una idea que em fa molta il·lussió.

La idea de dissenyNens, sorgeix de fusionar les dues coses que més m'agraden, la primera com a professional, em dic Berta i sóc dissenyadora d'interiors, feina que compagino amb els meus estudis de Social media i Blogger, i l’altre, les feines a temps complert de mare d’una petita de 7 mesos, la Júlia.

Dono les gràcies a tots aquells que m’heu impulsat a fer el pas, a totes les mares que en aquest camí he pogut conèixer i amb les que hem compartit un munt d’idees per els petits, per això he volgut obrir el blog, perquè quedi constància i altres en puguin gaudir, i us animo a participar!

dissenyNens pretén acostar el mon del disseny, un munt d’idees, espais i objectes a totes les mares que com jo sempre busquen novetats i volem estar al dia. Idees, sostenibles, ecològiques i que perdurin perquè el món és dels nens, dels nostres nens.

Si vols conèixer els altres blogs on escric pots entrar i participar…us animo a fer-ho.
atreBerta.blogspot.com és un blog on trobareu un munt de novetats dins del món del disseny i a twitter @atreBte
mk.itaita.blogspot.com un blog on la itaita (la abuelita) cus un munt de cosetes per la llar i pels petits. Segur que us agrada! I faré algún post pensat en els seus articles.

Si vols també pots seguirme en el meu twitter @dissenyNens
Gràcies i espero us agradi seguirme.

NOTA: Les fotos on apareix la Júlia no es poden usar sense el meu consentiment i per escrit.




4 comentarios:

  1. Hola!!
    M'encanta tot el que ens mostres, per una inepte en interiorisme la veritat és que em dones un munt de idees...... Vaig com boja buscant la lampara balloon. ;)

    Gràcies.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Anónimo, no sé a quin nom dirigir-me... moltes gràcies per les teves paraules... s'agraeix que em llegiu i us agradi... i sobretot que trobeu idees... Si vols escriu-me un mail a bertacruces@gmail.com i miro d'aconseguirte la làmpara! ;)

      Eliminar
    2. Ja es mevaaaa, moltes gràcies per l'interes. ;))

      Eliminar
    3. molt bé Anónimo! men alegro!! ja m'enviaràs foto de com queda posada!

      Eliminar