Etiquetas

lunes, 28 de enero de 2013

Leaf un gronxador per grans i petits de Mut design


Bon dilluns a tots, per avui us vull ensenyar el disseny del gronxador LEAF dissenyat per  Mut design.



Fa uns dies al meu blog atreBte: atreberta.blogspot.com,  us vaig ensenyar un altre dels seus dissenys, la cadira Nàutica, que presentàvem com a novetat ique precisament titulàvem com “No es un columpio...”

Ja aleshores el disseny de Leaf que vaig descobrir de la seva web, em va cautivar, un disseny del que avuí sí que podem dir que és un gronxador.  

Un disseny que pot quedar ben divertit en alguna habitació dels més petits.


Inspirat en la natura, en les fulles dels arbres quan cauen a la tardor, Leaf pot utilitzar-se tant en un interior com en un exterior on la llum del sol juga creant un joc d’ombres en moviment.





Realitzat en material wave, una espècie de sandwich fenòlic, resistent als rajos ultravioleta i ignífug. Pot col·locar-se en un exterior, o bé penjar-se del sostre o d’una estructura autoportant. Les cordes es poden triar entre vermell, blau, negre o blanc.










Sigui per grans o per petits crec que tots amb aquesta peça disfrutem com nens!

Jo mateixa vaig gronxar-me aquest diumenge en un gronxador del parc amb la Júlia i és una de les experiències més divertides i que et transporten al món infantil més fàcilment.








Si us ha agradat el post podeu compratir-lo amb els vostres amics... aquells amb qui segurament alguna vegada t’has gronxat al parc... aquells amb els que vas passar la teva infància...i que aquest gronxador t’ha fet recordar...
Si voleu com sempre us espero al meu Twitter @dissenyNens o a les novetats de @atreBte i si voleu podeu subscriureus al meu blog on continuarem buscant i mostrant-vos dissenys per nens.




No hay comentarios:

Publicar un comentario