Etiquetas

viernes, 18 de enero de 2013

Sou mamis ON THE GO?

disseny per nens Set ON THE GO SUAVINEX
Set ON THE GO de SUAVINEX color morat

Bon divendres! S’acosta el cap de setmana i segur que molts tenim plans per estar fora de casa.
De vegades sortir de casa amb els petits es converteix en tota una odisea de trastos i a més a més d’horaris… Quan no han de prendre un bibi o el pit, han de menjar la papilla…i amb sort no se t’adormin just quan volies sortir…

Heu anat a dinar amb els vostres petits a un restaurant?… que si agafa el Tupper… l’aigua… el bibi…no et deixis el pitet i tampoc la cullera!…i les mil i una coses que sempre hem d'agafar les mares…
Desprès ens pregunten perquè ens pesa tant el bolso…



Avui us vull presentar un article de la marca Suavinex, una marca que m’agrada molt perquè cuida molt els seus articles, perquè els fa moderns, i perquè tot el que té està dissenyat i pensat.

SUAVINEX agafa tovallons


El set ON THE GO  és ideal per menjar fora de casa i no tacarse.
En un petit estoig portem ben guardat 2 culleres per tenir-les sempre a mà i el que més m’agrada de tot, un agafa-tovallons per a convertir un tovalló en un improvitzat pitet. ¡Una idea que em sembla genial! Molt pràctica i sobretot fácil d’usar i de posar.

dissenyNens SET ON THE GO blau
Ideal per sortir de passeig i ideal per les mames ON THE GO que no parem mai quietes.

Explica'ns la teva experiència... sou mamis On The Go vosaltres?
Us heu deixat mai el pitet a casa? Què heu fet per solventar-ho? Heu demanat una pinça d'estendre la roba per poder solventar el problema? o amb una goma del cabell? Segur que de idees us han sorgit moltes!


Si us ha agradat l'article no dubteu en compartir-lo amb les vostres amistats... Jo com sempre us esperaré al meu blog explicant-vos més idees de disseny que m'agraden. Si voleu podeu fer-vos Followers!
i també em trobareu al meu twitter @dissenyNens, us espero!

No hay comentarios:

Publicar un comentario