Etiquetas

martes, 22 de enero de 2013

Un conte diferent... Chispum!


Vinils Amics Mariscal Chispum
Vinil Amics 1 X.Mariscal
Avui us vull ensenyar alguns vinils de la firma Chispum... fa anys quan treballava al Born els vaig descubrir i desde aleshores que els segueixo la pista perquè són molt originals i personalment m’agraden.

Els vinils de Chispum són vinils divertits i el que és molt important, animen a jugar, a imaginar, a sorprendre, a crèixer amb un somriure i aprendre.


Vinil Abecedari 












A més a més m’encanten els vinils de contes diferents...explicats a la manera Chispum... Són minicontes que es llegeixen en un minut. Contes on habiten personatges molt divertits com la caputxeta i el llop enamorat, monstres pudents, els tres porquets amb el llop bufador, vampirs i princeses, pirates i bruixes... i els trobareu en diferents idiomes.


Caputxeta vermella dolenta i llop enamorat Chispum
Vinil Caputxeta dolenta i llop enamorat



A mi personalment m’agrada el de la caputxeta dolenta i el llop enamorat... ¿perquè han de ser sempre iguals els contes?


¿Què us semblen aquests vinils per omplir les parets de les habitacions dels més petits? 
Oi que són divertits? En teniu molts més a la seva web.







Si us ha agradat el post compartiu-lo amb els vostres amics... o expliqueu-lis un conte chispum... segur que els arranqueu un somriure!

Jo em guardo el del princep enamorat de la granota per aquesta nit explicar-li a la Júlia...

Com sempre us espero al meu Twitter @dissenyNens o al de novetats de disseny @atreBte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario