Etiquetas

jueves, 17 de enero de 2013

Una lampareta de Follets…



Avui us vull parlar de la Làmpara Follet de la firma BEABA, una marca que té molta cura amb el disseny i que em sembla molt valorable. Basats en la creació de productes innovadors, que sedueixin a les mares i sobretot que siguin molt funcionals.


La làmpara Fullet és una làmpara lleva pors, que serveix per a tranquilitzar al bebé quan dorm gracies a la seva llum suau.

Pulsant l’únic botó de la làmpara, la llum s’intensifica i es converteix en una llenterna per acompanyar al nen en els seus desplaçaments nocturns. Molt fácil d’usar i portar, gaudeix d’una nansa ergonòmica. Es recarrega en la seva base i la venen amb el seu cargador. Funciona amb LEDS per l’estalvi d’energia, una característica que m’encanta.




Beaba cuida perfectament el packaging on s’entrega el producte.








Una làmpara super funcional que jo mateixa en faig un ús diari.
Us deixo un video que he trobat a youtube  de la làmpara. Lámpara Fúllet vídeo


Què en penseu d'aquests petits follets? oi que són originals? Què feu vosaltres alhora de canviar nocturnament els petits? enceneu potser la llum del passadís? i alhora d'anar a dormir? tenen por? 
voleu compartir amb nosaltres el vostre ritual nocturn? els uns dels altres sempre podem aprendre coses!
Us animo a participar!

Si voleu podeu compartir el blog amb els vostres amics... segur que a més d'un li pot interessar el tema... 
Si voleu podeu continuar llegint el blog fent-vos followers i com sempre em trobareu al meu Twitter @dissenyNens per parlar d'un món que m'apassiona el disseny i els nens!.








No hay comentarios:

Publicar un comentario