Etiquetas

martes, 12 de marzo de 2013

Cambiadors de paret de ByBO Design



canviador disseny ByBo
Akest cap de setmana vaig repetir berenar amb altres mamis al TarTa Ta Tín... com sabeu us en vaig parlar fa uns dies al post, i podeu recordar-lo clicant a sobre.

Durant la tarda amb amigues i peques vaig haver de canviar a la Júlia al canviador de la cafeteria...i em vaig fixar amb ho còmode que era.

Avui us vull parlar dels canviadors de paret NATHI de la firma escandinava ByBo, són pràctics, bonics i  ideals! 






Perfecte per a tots aquells que volen aprofitar l’espai i tenen poc espai, perquè tancat ocupa molt poc 
870 mm x 520 mm x 180mm i 
obert 870 mm x 520mm x 760mm.

La funda es pot rentar a la rentadora a 60º, i contenen 2 estanteríes interiors per a posar les cremes, els panyals i tot allò que creiem necessari per a canviar els nens.

Aguanta fins a 50kg! Més que suficient, i es presenta en acabat lacat blanc, faig natural o noguera.
Pot utilitza-se tant per a ús públic com privat.

canviador en poc espai
Us poso una imatge canviant a la Júlia perquè veieu què còmode que estava!

Si us ha agradat el post podeu compartir-lo amb les vostres amistats...sobretot aquells que tenen nens i que porten un metro a la butxaca perquè ja no hi caben al pis...
Si us agrada podeu fer-vos seguidors del blog! Jo estaré encantada! i com sempre em trobareu al twitter @dissenyNens o a les novetats de disseny @atreBte.
Us espero!

NOTA: Les fotos on apareix la Júlia no es poden usar sense el meu consentiment i per escrit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario