Etiquetas

martes, 28 de mayo de 2013

Motxila Portabebés BOBA per anar a munt i avall ON THE GO!


Motxila de porteo BOBA per bebéAvui us vull parlar de les motxiles ergonòmiques portabebés… poc en sabia fins fa poc d’un mes…

Jo havia tingut les típiques motxiles que m’havien deixat per a nens recentnascuts… i que ara ja la Júlia no hi cabia…

Motxila passeo portabebé BOBA CARRIER BOBA 3G
Les motxiles ergonòmiques BOBA són ideals per a nens desde els 3,5 kg fins els 20kg…aproximadament 3 o 4 anys…


Una motxila lleugera que pots usar còmodament per portar el bebé davant o bé 
darrera a l’esquena repartint el pes entre la cadera i les espatlles.
És fàcil d’usar i ajustar i se la pot adaptar un mateix.

portabebé delantero o trasero para niños
canguro de paseo portabebémotxila ergonòmica de porteo

BOBA motxila diferents estampats
Em va encantar la butxaqueta devantera i la cinta per agafar la nansa del bolso...

Inclou també una caputxa  per a sostenir el cap dels petits en cas s’adormin…o bé per a protegir-los del sol.

M’encanten els seus dissenys ben divertits… 

motxila viatje portabebés plegableaventura viatges nens i bebes motxila air plegable i lleugera
tot i que en el meu cas al final ens vam quedar la BOBA AIR…molt més lleugera…i ideal per a viatjar… que és en definitiva per la que la volem… la puc portar al bolso guardada donat que ocupa ben poc espai.
La BOBA AIR es fabrica en color negre, blau i com a novetat en Blanc.
portanines o portaosito nena BOBA MINI joguina

M’ha fet molta gràcia veure les BOBA MINI! Una joguina igual a la motxila BOBA! Per aquelles germanetes grans que volen imitar les mames portant els seus ninos en motxilla…

Si us ha agradat el post podeu compartir-lo amb les vostres amistats... ara que comença el bon temps segur que algun pare li fa bon servei.... o potser algun petit busca accessori per portar el seu nino.

Si voleu podeu fer-vos seguidors del blog via email... o bé participant i deixant-me els vostres comentaris... què n'opines de les motxiles? n'has provat mai cap?

Com sempre em trobareu a @dissenyNens o a les novetats de disseny @atreBte.
Us espero!




No hay comentarios:

Publicar un comentario