Etiquetas

viernes, 7 de junio de 2013

COVER UP un disseny de New Generation Company


Protector impermeable motxiles cover up new generation company
Sempre us dic que m’encanta que els nostres nens tinguin imaginació, siguin creatius, desenvolupin les idees... i per això és essencial fomentar la creativitat i desenvolupar la imaginació amb llibertat.

El disseny d’avui m’ha encantat... el vaig trobar mirant ahir el programa Divendres de TV3 (Televisió de Catalunya) i es diu COVER UP



No tindria tant de sentit si no fos perquè l’han desenvolupat 5 nenes de 3r d’ESO de l’escola La Vall de Bellaterra... l’escola on jo mateixa vaig passar la meva infància... i per això m’ha agradat veure com tan jovenetes són capaces de desenvolupar un projecte.
microempresa new generation company nenes La Vall 
COVER UP és un protector per la motxila, una funda impermeable,  personalitzable i en 5 colors diferents, que s’ha desenvolupat en l’optativa d’empreneduria de l’escola i participa en la final de la competició nacional de Microempreses, impulsada per l’Obra Social de La Caixa i la fundació Junior Achievement del proper 19 de juny.

No sé si seran les properes guanyadores però arribar on han arribat de 239 empreses, sols queden classificades 20, és un gran pas per aquestes nenes.

Felicitats i espero que guanyeu, molta sort!

Si us ha agradat podeu compartir el post amb les vostres amistats, esperarem la data del 19 de juny per saber si són les guanyadores.
Si voleu podeu seguir el blog via email o bé participant i deixant els vostres comentaris... què en penseu de Cover Up?
Com sempre em trobareu a twitter @dissenyNens o a les novetats de disseny @atreBte.
Us espero!


No hay comentarios:

Publicar un comentario