Etiquetas

martes, 4 de junio de 2013

Entrevista amb Jordi Rius del programa Rubíblogs

programa ràdio Rubíblogs amb Jordi Rius
Avui he tingut el plaer de ser convidada al programa de RadioRubí blogs d’en Jordi Rius.
Haig de dir que m’ho he passat molt bé parlant sobre disseny amb en Jordi... primer hem parlat de dissenyNens i desprès de atreBte dos dels blogs que porto.

Era el meu primer contacte amb la ràdio, espero no sigui l’últim... i m’ho he passat francament bé.

Com li he comentat a en Jordi... per mi parlar de disseny és educar, culturitzar i formar, bé sigui als pares, als nens o tots aquells a qui els interessi una mica el que escric.

Jo vaig tenir la sort de formar-me entre dissenyadors, els meus pares, el meu tiet... i potser de viure i conèixer desde ben petita aquest món, els productes que m’envoltaven a casa, els espais que visitava i la gent que coneixia...

M’agrada quan em trobo gent que em diu que ha reconegut aquella làmpara que jo vaig parlar al seu dia en el meu blog i l’ha vista en un restaurant... m’agrada quan parlo d’un espai i desprès em dieu que vosaltres teniu aquella cadira o trona a casa! Amb la cara d’il·lusió que poseu sé que heu après a conèixer o reconèixer molts dels productes que parlo... m’agrada quan us feu una casa o una simple estança nova i decidiu posar aquella làmpara que heu vist al meu blog... quan m’envieu fotos encara més!

Pels dissenyadors espero que serveixi alhora d’eina de consulta... quan creem un espai sempre busquem les novetats i estar al dia... aquesta és la meva feina.


Si voleu escoltar el podcast de l’entrevista podeu clicar a l’enllaç següent Rubí Blogs

Si us ha agradat el post podeu compartir-lo amb les vostres amistats...potser algú no ha pogut escoltar-me en directe.
Si voleu podeu fer-vos seguidors del blog via email o bé participant n’estaré encantada!
I Si voleu podeu trobar-me a twitter @dissenyNens o a les novetats de disseny @atreBte.


Us espero!

No hay comentarios:

Publicar un comentario