Etiquetas

lunes, 22 de julio de 2013

Ikea i els nens...

 
Huset mobiliari ikea per casetes de nines
Moltes mares i pares em pregunteu moltes vegades si m’agrada Ikea...

Sí, m’agrada Ikea... Ikea és un bon exemple de disseny sense oblidar que el disseny no té perquè ser car...

Ho vaig dir a l’entrevista que em van fer a la radio de rubiblogs a l'entrevista amb Jordi Rius.

ikea, suècia, mobles miniatura, per nens
Tot i que en moltes ocasions m’agrada que a casa, no tot giri al voltant d’aquest gran gegant suec...que els espais siguin nostres... i que no estiguin dissenyats en cadena... crec que tots hem de donar un toc personal allò que és nostre.

Aquest cop volem parlar del mobiliari per casetes de nines! 
Sí, Ikea no només dissenya per casa nostre sino que a més a més, ara dissenya per les cases de les nines...

Em pregunto si la Júlia voldrà una cadira Vago o bé una mini Panton chair per les seves nines...

Una nova col·lecció de mobles a escala 1:15 amb rèpliques dels mobles més venuts com el sofà Klippan, la taula Lack, la prestatgeria Expedit, la catifa, la cadira Vago i el coixí en forma de cor.
mobles ikea per nens, taula lack, klippan, coixí en forma de cor
Un kit de mobles per casetes de nines que està a punt de sortir amb el nom de Huset, a més a més l’embalatge portarà il·lustracions que les més petites poden utilitzar per retallar i decorar els seus ambients interiors de forma més creativa.
Em pregunto també, si m’hagués fet dissenyadora d’interiors si hagués tingut aquests mobles a la caseta de nines que em va regalar me mare quan tenia 7 anys... recordeu que us ho explicava al post de la Caseta de Nines d'Arne Jacobsen.

miniatures ikea catàleg 2014mobles ikea per jugar a nines

Si us ha agradat el post podeu compratir-lo amb les vostres amistats... segur que més d'un s'apunta a la col·lecció en minuatura per ell o els seus fills...

Si voleu podeu fer-vos seguidors del blog i deixar-me els vostres comentaris... m'agradará saber què en penseu del gegant suec i les seves noves miniatures!

Com sempre em podeu trobar a twitter @dissenyNens o a les novetats de disseny @atreBte.
Ara també em trobareu a les pàgines interiors de la revista mensual El Nou del Baix Empordà.

Us espero!

2 comentarios:

  1. El que no s'inventin els d'Ikea... quins cracs! No sabia que ara es dedicaven al món en miniatura...

    ResponderEliminar
  2. Sí kukafera! ara toca les casetes de les nenes! Huset sortirà ara amb el nou catàleg d'ikea.

    ResponderEliminar