Etiquetas

viernes, 29 de noviembre de 2013

Llibres de l’il•lustrador Isidro Ferrer de Imaginarium

Avui he descobert 3 llibres... de l’il·lustrador Isidro Ferrer que tots 3 m’han portat a pensar en la Júlia, en la Beth o en algun que altre amiguet.
Isidro Ferrer és Premi Nacional de Disseny i segons l’opinió d’alguns un poeta que fa poesia amb les imatges.


El primer dels llibres és CREA EL TEU CIRC (2001) Ed.Imaginarium,  m’ha recordat el fill d’una amiga, en David… avui tot just m’enviava una imatge on el petit s’ho passava bomba estirant el paper del WC… i he pensat que encara es pot utilitzar el cartró del final per a fer un home forçut del circ…


CREA EL TEU CIRC, és un llibre de manualitats il·lustrades, on pintar, tallar, enganxar i reciclar coses senzilles que tots tenim per casa es pot convertir en un divertit joc d’imaginació per a crear fantàstics personatges de circ.


El segon PEDRA A PEDRA (2001) Ed.Imaginarium, m’ha recordat la meva neboda Beth… sempre buscant amb la seva mare pedretes planes per poder-les pintar… suposo que aviat em tocarà a mi fer el mateix amb la Júlia…



PEDRA A PEDRA és un llibre amb idees il·lustrades per jugar amb pedres. Buscar-les, escollir-les i imaginar pot ser un divertit joc creatiu…

 El tercer AMB ELS DITS D’UNA MÀ (2001) Ed.Imaginarium, m’ha recordat la Júlia i els seus dibuixos de l’escola amb els dits… que són ben divertits!... L’altre dia li vaig deixar un pinzell i ho primer que va fer és pintar-se la mà i els dits i fer petites petges al paper...
AMB ELS DITS D’UNA MÀ és un llibre per jugar i pintar amb els dits de la mà o dels peus inclús el més imaginatiu acabarà pintant-se el nas... qui sap.










Editats en castellà, català, francès, italià o portuguès es poden trobar a les botigues Imaginarium.

Si us ha agradat el post podeu compartir-lo amb les vostres amistats... potser algú busca un llibre ben maco per regalar...
Si voleu podeu fer-vos seguidors del blog via email o bé participant i deixant els vostres comentaris... 
Com sempre em trobareu a twitter @dissenyNens o a les novetats de disseny @atreBte.
També a la meva pàgina de Facebook dissenyNens

Us espero!

No hay comentarios:

Publicar un comentario