Etiquetas

viernes, 19 de abril de 2013

Pati de llibres un espai de disseny pels pares i mares ON THE GO



Sant cugat del vallès llibreria especialitzada llibre infantil
Queden poc dies per St. Jordi, la festa de tradició catalana que més m’agrada, on els carrers s’omplen de flors i de llibres...

Així doncs, el cap de setmana abans d’aquesta festa, segur que molts ja començarem a mirar quins llibres comprem...

llibreria pati de llibres per nens
Pels pares i mares ON THE GO avui us tinc preparat PATI DE LLIBRES.

La botiga dissenyada per Mireia Masdeu de Masdeu design, amb la col·laboració d’Isabel Figueras.

Un projecte emprès per la Diana Riba, pedagoga, i la Sònia Gomez, especialitzada en llibres de nens i joves, que molt amablement m’han explicat el concepte del seu negoci.


Masdeu design dissenya Pati de Llibres St.Cugat


Un espai afectiu per la lectura, pensat per la cultura al voltant del llibre infantil i altres productes, on es fan tallers i activitats familiars. On ve de gust passar l’estona, mirant i llegint... on l’objectiu final és encomanar el plaer de la lectura... un objectiu que com a mare em sembla fantàstic!.



llibres infantils pati de llibres
llibreria especialitzada en llibres per nens
En quan a disseny, la botiga està revestida en les superfícies verticals d’un enllistonat de fusta d’avet (30x20mm), disposats verticalment i subjectes mitjantçant rastrells horitzontals de 40x30mm. Entre els llistons poden penjar-se uns ganxos de ferro expressament dissenyats per a poder penjar múltiples objectes segons les necessitats de la botiga.


Es va realitzar el disseny buscant una solució econòmica que dotés l’espai d’utilitat, versatibilitat i personalitat.


packaging imatge corporativa pati de llibresrun design disseny gr`pafic llibreria pati de llibres
El disseny gràfic va córrer a càrrec de l’estudi Run design, on la identitat gràfica gira al voltant d’un jardí màgic i salvatge ple de criatures i arbres. Arbres que es converteixen en lletres o lletres que es converteixen en arbres i pel que ha rebut un Laus de plata 2009 en la catègoria de identitat corporativa.






Portada llibre en català  "Disseny.Manual de mobles domèstics i objectes curiosos



Fa uns mesos vaig parlar del llibre “Disseny. Manual de moblesdomèstics i objectes curiosos” us enrecordeu? Si voleu podeu recordar-lo clickant a l’enllàç. 



Si busqueu aquest llibre per de l’editorial Cocobooks per St. Jordi, el podeu trobar a Pati de llibres... i si voleu algun altre estic segura que tant la Sònia com la Diana us orientaran perfectament.




Portada Llibre Las pequeñas cosas de nina de Keith Hearing
Us deixo un altre llibre recomanat per la Sònia que em va encantar...per treure la creativitat dels més petits...
“Las Pequeñas cosas de Nina” dissenyat per l’artista estadounidenc Keith Hearing... 

Qui em coneix ja sap que m’encanten els seus dibuixos... ;)... i la Júlia aviat els reconeixerà!



Us deixo unes imatges de la Júlia fent de les seves al Pati de Llibres! Aviat li podré regalar 
un llibre perquè el pinti, el llegeixi...o miri els dibuixos amb la mama... ara sols passa fulles i les arrenca... jeje.




Aprofito per felicitar a Pati de Llibres pels 5 anys que avui mateix fan! Felicitats perquè teniu una botiga encantadora! Jo segur que aquest cap de setmana m’hi deixo caure.

Podeu trobar la botiga Pati de Llibres al c/Xerric, 22. de St.Cugat del Vallès.

Si us ha agradat el post podeu comparttir-lo amb les vostres amistats... potser algú busca el llibre ideal per aquest St. Jordi i li donem una idea! 
Si voleu podeu fer-vos seguidors del blog mitjantçant el vostre mail o bé fent-vos participants i deixant els vostres comentaris. Trobareu la informació a la columna de la dreta del meu blog.

I si voleu com sempre em trobareu a Twitter @dissenyNens o a les novetats de disseny @atreBte.

Us espero!

NOTA: Les fotos on apareix la Júlia no es poden usar sense el meu consentiment i per escrit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario